Dag Nederland, Hello mother Africa! - Reisverslag uit Marombosa, Tanzania van Gaby Platenkamp - WaarBenJij.nu Dag Nederland, Hello mother Africa! - Reisverslag uit Marombosa, Tanzania van Gaby Platenkamp - WaarBenJij.nu

Dag Nederland, Hello mother Africa!

Blijf op de hoogte en volg Gaby

26 September 2014 | Tanzania, Marombosa

Iedereen die me voor gek verklaard heeft en verwacht had dat ik me nog zou bedenken, ik moet jullie teleurstellen. Vandaag is dan toch echt het moment dat ik voor 3 maanden naar Afrika vertrek!!

De grote mond die ik had: 'ik ben niet zenuwachtig' en 'ik besef het helemaal niet' is hier, op Schiphol, volledig verdwenen. Besef en gezonde spanning is het enige dat op dit moment over is. Gezonde spanning voor het onbekende. Maar ik heb onwijs veel zin dat onbekende te ontdekken!

Nu nog op Schiphol, gezegend met internet (niet dus, vandaar dat deze blog er nu pas op komt), internet wat ervoor zorgt dat de wereld een stuk kleiner is en de afstand tussen Afrika en Nederland doet vergeten... Afhankelijk van het internet zal ik jullie op de hoogte houden van mijn gebeurtenissen en ervaringen hier in Tanzania!!

&jullie weten: zorgen moet je doen, niet maken! Dus maak jullie geen zorgen. Ik ben niet van plan om terug te komen met gele koorts, ebola, malaria of iets anders. &ohja.. Geen grenzeloos verliefd voor mij!

Nu jullie je allemaal geen zorgen maken kan ik met een gerust hart het vliegtuig in stappen op ontdekking naar het onbekende!

(Deze blog zou ik posten op Schiphol.. Maar dat liep niet helemaal lekker)

Gaby

  • 15 December 2014 - 19:50

    Petra Eras:

    stoer en gewaagd maar veel plezier en succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gaby

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 15688

Voorgaande reizen:

25 September 2014 - 21 December 2014

Mama Afrika

Landen bezocht: